میر یوسفی
سمبکالاه



نظرات شما عزیزان:

maziyar
ساعت0:35---19 ارديبهشت 1392

سلام دوست عزیز وبلاگ قشنگی داری
به چند نفر نویسنده فعال مثل تو نیاز دارم تا من رو کمک کنن
این آدرس سایت منه:
Venusedu.net
اگه دوست داشتی فوری به من خبرشو بده
Marketing_w@yahoo.com
Mr.siahpush@yahoo.com
social@venusedu.net
09398048099


محمدمهدی
ساعت8:56---18 فروردين 1392
سلام به تمام سمبکالا کاران عزیز
من خودم سمبکالاه کار میکنم
وبلاگ خیلی خوبی دارین
انشاء...روز به روز بچه های سمبکالاه در تمام عرصه ها پیشرفت کنند و هر روزتون بهتر از روز قبل باشه
اون شعر(عشق باشد یک نفس آه علی) از آقا سعید حالا که تو بعضی از وبلاگهای بچه هارو دیدم درست شده.از دوست عزیز که با اسم(سمبکالاه)شعر رو فرستاده متشکرم
التماس دعا
خدانگهدار...


رضا
ساعت3:32---11 فروردين 1392
سلام
همانطور که گفتیم در حال طراحی تقویم جدید سمبکالاه برای سال 1392 هستیم. چند نمونه تصویر برای طرح بالای تقویم آماده کرده ایم که برای انتخاب طرح از شما کمک میخواهیم.

http://sambkalah-gonabad.blogfa.com/post-11.aspx

http://www.sambkalah-gonabad.blogsky.com/1392/01/11/post -12/

http://sambkalah.blogsky.com/1392/01/11/post-4/

منتظر نظراتتان هستیم

باتشکر
.......خدا نگهدار......


رضا
ساعت19:57---6 فروردين 1392
سلام
مدیر وبلاگ www.sambkalah-gonabad.blogsky.com هستم
مدتها پیش وبلاگ رو افتتاح کردم ولی بنا به دلایلی نتونستم هنوز وبلاگ رو افتتاح کنم
قبلاً پیامی در مورد همکاری وبلاگهای سمبکالاه به تمامی سمبکالاه کاران فعال در فضای مجازی اینترنت ارسال کرده بودم
هنوز کار خاصی نتونستم بکنم ولی تو این مدت یکی دو طرح برای تقویم 1392 زدم
لینک رو به همه دوستان ارسال کرده ام و فعلاً یکی از طرحها برای چاپ در اندازه A3 آماده است
اینم لینک دانلودش:

http://dnlsambkalah.persiangig.com/other/Calendar/SAMBKA LAH.Calendar-1392-Gonabad.exe

اینجا شهر کوچکیه و توان چاپ برای کل کشور رو نداریم، لینک رو به خودتون میدم، بقیه اش با خودتون.....
اگه امکان داره هرکس که میتونه به مربیش بده که ببرن پیش آقا سعید، اگه قبول شد و خواستند بزنن بی خبرمون نزارید
مربی خودمون فرصت نداره و به ایشون فعلاً نگفتم، هرکسی براش راحتتره زحمتش رو بکشه
از تمامی دوستان ممنون و متشکرم
التماس دعا
گروه تبلیغات سمبکالاه - شهرستان گناباد


رضا
ساعت10:11---19 اسفند 1391
سلام
وبلاگ جالبی دارید
میبخشید،؛ من یکی از سمبکالاه کارهای گناباد هستم
حدود چند سال پیش یه وبلاگ برای سمبکالاه زدم که خیلی طرفدار داشت
مطالب جدید بود و خودم می نوشتم
نمیخوام تعریف از خودم بکنم ولی اکثر مطالب اینترنت و اون 7کلیپ معروف و برخی از عکسها و پوسترها (حتی تو وبلاگ شما) کار من و بچه های گناباد است
میخوام بگم من که نه رده بالایی در سمبکالاه داشتم و دارم و نه اطلاعاتی، با توکل به خدا و یه تکون کوچیک نونستم سمبکالاه رو بیشتر بیارم رو دایره، ولی متاسفانه بعد از مدتی بنا به دلایلی درب وبلاگ رو بستم
پارسال دوباره به سرم زد شروع به کار کنم که رفتم سربازی و فعلاً فرصت کافی ندارم
بیشتر منظورم این بوده و هست که این ورزش رو به همه بشناسونم و الآن هم چند وقته وبلاگعهای زیادی برای سمبکالاه ساخته شده
اگه بشه مدیران وبلاگها رو هماهنگ کرد تا مطالب پراکنده و تکراری نباشه و همه از همدیگه حمایت کنند خیلی خوب میشه
اصل مطلبم این بود
فکر کنم کار سختی نباشه
منتظر پاسختون هستم
باتشکر
.......خدا نگهدار.......


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 26 بهمن 1398برچسب:تقویم 1392,ساعت 20:59 توسط بچه های ساوه| |


هندزفری بلوتوث - آژانس مسافرتی - گویا آی تی - تک تمپ - گرافیک - وبلاگ